18 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 17 : Cuti-Cuti Malaysia"

  1. Bila dah ada pengalaman tak mungkin pisang berbuah dua kali Anim..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu kakzakie, serik gitu..

      Padam
  2. Selamat bercuti Anim...ke mana tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak jauh mana dari SP, cuma luar "negeri" Kedah aja..

      Padam
  3. bestnya ... fishing trip. nak kena try jugak saty hari nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kita yg perempuan, tak moh lah...buang masa..heee

      Padam
  4. Balasan
    1. tq, nor ke mana pula bawa anak2 cuti ni?

      Padam
  5. bestnyer...
    selamat bercuti kak

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq..penat wei ikut "orang jantan" bercuti!

      Padam
  6. Assalamualaikum Anim,

    Dok bersiap siap tu nak pi bercuti kat mana ni Anim..?
    Selamat bercuti ya Anim...

    BalasPadam
    Balasan
    1. cuti2 malaysia je kak...janji bawa budak2 tu kuar, kalau tak bising!

      Padam
  7. mahu bercuti kemana tu..pergi memancing ke tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu salah satu aktiviti yang saya tak ikut, heee

      Padam
  8. wah!... ke manakah destinasinya kak...... selamat bercuti

    BalasPadam
    Balasan
    1. dalam malaysia jugak, tak jauh mana...2 jam dah tiba!

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i