14 Komen untuk "Memuliakan Ilmuan, Orang Tua dan Orang Mulia"

  1. Peribahasa 'jangan nilaikan buku dari kulitnya' itu ada benarnya. :)

    BalasPadam
  2. bukan tuh je kak...kite jugak kne hormat org mereka nih

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan semua orang "berkenan" dengan orang tabligh ni, mimie.

      Padam
  3. susah nak jumpa oarang seperti karkun tu yee... mesti dimuliakan Allah dunia dan akhirat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak nampak macam orang tabligh, tak janggut panjang pun. simple sangat orangnya..

      Padam
  4. Tersentuh baca entri ni..kak zan nak share di fb ya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. silalah zan...cerita benar ni, buka rekaan semata-mata..

      Padam
  5. Assalamualaikum Anim,

    Betoi tu Anim,tak semestinya buruk tu tak bersih dan tak semestinya besar tu kuat kan Anim...
    Ambik pengajaran dari apa yang terjadi,jangan sesekali pandang hina dekat orang...kita tak tau tingginya darjat seseorang tu disisi Allah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. K.ros, kita selalu salah sangka kat oranglain berdasarkan rupa paras dan tingkah laku seseorang

      Padam
  6. Balasan
    1. KA, ingatan utk diri sendiri jugak

      Padam
  7. tq for sharing. ..Jemput mai makan kenduri Kat Kota.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insya-allah...teima kasih kerana mengundanb

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i