12 Komen untuk "Images of New Zealand..mimpikan yang indah"

  1. Musim dapat kalendar dah tiba lagi Anim. Cantik-cantik pemandangan yg mereka pilih. Biasa kalau nippon paint punya kalendar cantik. Kalau diary prudential punya kakak suka.

    Tak lama bertimbunlah atas meja org memberi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haaah..musim kalendar. Dulu2 gambar kucing gambar perempuan cantik
      La ni gambar pemandangan! gambar masjid ...

      Padam
  2. cntiknye pemandangan NZ nih

    BalasPadam
  3. New Zealand mmg jaga betul keindahan semulajadi negara dia... Cantik betul...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baru tengok gambar dah teresa damai memandangnya...tak taulan kalau dpt jejak kaki di sana

      Padam
  4. Subhanallah...cantiknya...kalau saya banyak duit tak tau nak buat apa, saya nak gi melancong kat New Zealand...hehe..nak tengok semua tempat penggambaran Trilogy Lord of the Rings

    BalasPadam
    Balasan
    1. Loo..depa shooting kat NZ ya ( baru tau...heee)

      Padam
  5. mempersonakan..hanya mampu melihat..nk pegi.. x mampu kot...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ehh, tak boleh cakap gawk. Rezeki dari Allah...manalah tahu, menang ticket pelancongan (w/p tak banyak duit)

      Padam
  6. sangat cantik pemandangan tu..negara lain kelihatan unik..tapi Malaysia tak ketinggalan...

    BalasPadam
  7. cantiknya kak..indahnya ciptaan Tuhan, nak bercuti ke sana ker..hihi..

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i