16 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 18: ALONE"

  1. Sempat pulak Anim captured gambar ini ye:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. lotong lone ranger ni bagi pose istimewa kat saya:D))

      Padam
  2. Lone ranger nampaknya si monyet itu..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaah...terpisah dari kawanannya di atas pokok..hihi

      Padam
  3. HEHE.Kita kat sini sibuk gilak. apa pun semoga sihat n ceria2 je ye..;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. penghuni setia Bukit Malawati nih...

      Padam
  4. apakah?duduk atas meriam..huhuhu...perlu ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. lotong tu mimie...cari ketenangan atas meriam lama, kihkih..

      Padam
  5. itu tandanya perang dah tamat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi...satu lagi kita kacau habitat depa@depa berani terjah hidup kita?

      Padam
  6. Balasan
    1. Dah sunyi sepi, hanya kawanan lotong dan monyet je menyambut kami, heeee

      Padam
  7. alahai..teringat kenangan lama agaknya sampai leka terpisah dengan kawan2..macam ada sentimental vallue wahahha

    BalasPadam
    Balasan
    1. kawan2 lain semua atas pokok. bila kak nak ambil gambar 2 Abdul di meriam tu, dia ikut menyibuk dan duduk dihujung meriam. waa..macam nak bunuh diri aja, maklum..bawah tu gaung. hee..

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i