14 Komen untuk "Ole-ole dari Rompin"

  1. Udang galah tu masak rendang sedap juga. :)

    BalasPadam
  2. wah... meriah sungguh ole-olenya....
    sambal hitam tu sejak berblogging ni baru dengar dan tau sebelum ni tak tau pun...

    Nampaknya lauk udang aje le minggu ni hehe

    BalasPadam
  3. sedap nye.....udang galah tu paling sedap

    BalasPadam
  4. Salam,
    Minat dgn sambal hitam tu...macam kena dgn selera saya. Satu lagi dodol tu, lama dah xpekena.
    Udang galah dan biasa, di kg. saya di Bagan Datoh masih byk, baru 2 minggu lepas pekena. Lagi besar2 dari ini.

    BalasPadam
  5. Lima hari pergi kalau boleh banyak lagi nak dibeli buat org tersayang yg di rumah. Ingatan padu tu Anim...
    Kakak teringin nak buat sambal hitam belimbing tapi tak terbuat sampai sekarang. Rumah bapak kakak banyak belimbing sampai melerah bawah tanah..

    Besar-besar udangnya memang puaslah makan.

    BalasPadam
  6. wah...bestnya semua sedap2...

    xpenah beli lagi udang galah, sebab ayah saya selalu mancing udang galah..=)
    mahalnya sekilo 50, baru tau, sebelum ni makan je ..=))

    BalasPadam
  7. singgah dtg bila sakit sedikit kurang. TQ doa nyer ye

    BalasPadam
  8. Langkah kanan bakal tetamu...

    BalasPadam
  9. sedapnya udang galah..hehehe..tak masak pun dah nampak sedap..biskut tu saya tak pernah rasa..kalau sambal hitam tu memang terkenal tapi saya tak makan..hehe.

    BalasPadam
  10. sambal belimbing hitam tu mmg sedap sangat... dulu masa duduk di kuantan, mmg buat bekal mkn ngan nasi hari2... sejak dok melaka ni... tak jumpa dah... huhuhu

    BalasPadam
  11. sambal hitam tu nampak macam rendang kering plak hehehe

    BalasPadam
  12. udang galahnya besarnyaaa...

    BalasPadam
  13. sye org rompin kak..udang galah tu sekilo dlm 20-30 ringgit jer cni...hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu ka? Apa nak buat, ada servis penghantaran kot, hee

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i