16 Komen untuk "Kereta CRUELLA di Sg.Petani?"

  1. anim..rasanya sepuluh kali keluar masuk parking gamaknya baru betul parking...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kita biasa depan mata (boot depan) pendek je. ni panjang...takut tak lepas nak buat L parking, hahaha (walhal ambil lesen kat KL nu, bukan kat kg!)

      Padam
  2. mesti org2 elit punyer tu kan???

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak taule, toke kedai kot...antik

      Padam
  3. Kereta macam ni tak boleh masuk taman IM. Lunyai nanti lantainya sebab taman IM banyak bonggol..

    BalasPadam
  4. panjang kan? mesti susah nk parking. nk reverse pun susah.hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tuan dia pun parking kat luar saja...

      Padam
  5. laaaa parking je laaa...mesti boleh punya, ni kalau bg CiM drive, nak slowwwwwwwww jer, 20km/hr hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. L parking beb...bukan ada reverse sensor, haha...

      Padam
  6. Mau tersangkut kt keta org setengah. Haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la pasal. tak boleh parking kat tempat yg disediakan, kena cari tempat lain

      Padam
  7. Unik kereta ni...kalau masa bergerak pasti semua orang pandang.
    Kerabat kedah punya kot.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau saya kan bin, bila nampak kereta mcm ni, teringin nak tengok tuannya...hihi

      Padam
  8. Saya tak pernah pula tengok cerita tu..tapi kereta tu memang menarik..waahh..panjang betul.

    BalasPadam
  9. cerita ni dah lama dah.... tak pernah duk tengok sampai habis...tak tau pun cite dia camne...hehe
    Betul tu Anim.... bab parking mmg faillah OKje..

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i