20 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 27: Bela Kambing??"

  1. bagus tu perkerjaan nabi..

    BalasPadam
  2. anak bongsu saya Yaya pun sama..ada 2 ...jangan kan nak bela kambing..makan kambing pun dia tak mau..hehehe

    BalasPadam
  3. Masa kakcik kanak2 dulu pun orang selalu cakap kakcik sesuai bela kambing sebab ada dua 'pusar' atas kepala. :)

    Tapi, kakcik tak pernah bela kambing pun!

    BalasPadam
  4. pernah dengar org tua2 kata... serasi membela binatang kalau ada 2 pusar kat kepala

    BalasPadam
  5. haha..2 pusarana...org dulu2 mmg pandai mengaitkan tanda2 yg ada dibadan kita...
    kalau bulu roma lebat kat lgn(anak gadis) dikatakan degil hehe..

    BalasPadam
  6. Pusar dua kata org tua begitulah. Bukan kambing aje bahkan bela binatang perliharaan katanya menjadi

    psst: already email and hope that you receive it.

    BalasPadam
  7. sama la ngan anak saya pusar 2...tapi orang2 tua kata degil...

    BalasPadam
  8. Salam, jaga2 nanti kat situ tumbuh tanduk...(gurau jer hehe)
    Tapi pelik juge, mcmne org dulu2 boleh buat telahan begitu ye...

    BalasPadam
  9. Ada jugak dengar...kalau bela ternakan menjadi...akan beranak pinak...

    BalasPadam
  10. ye ke? anak saye punye pusar pusar ade 1 je ...ntah boleh buat ape besar nanti ...hehehe

    BalasPadam
  11. mungkin ... dulu pun opah akak ada tengok tapi tak ingat tanganker apa... sepupu akaktu katanya sesuai tanam padi, yang sorang lagi bela haiwan.. dan lain2....

    BalasPadam
  12. 2 pusar...hehehe betul kak,kambing membiak dan merasi kalau d bela oleh org yg ada 2 pusar.

    BalasPadam
  13. ada 2 pusal...

    itu ke maksudnya..=))

    BalasPadam
  14. dua biasa je....anak buah yan ada tiga pusar......orang tua2 cakap degil....

    BalasPadam
  15. Betul.... orang tua tua cakap macam tu.... belalah anak kambing dari sekarang hehe

    BalasPadam
  16. saya dengar orang tua-tua kata pusar 2 kahwin dua...hehehe...jangan cayalah...ni orang dulu-dulu buat andaian je kot...

    BalasPadam
  17. sy pun pernah dgr org ckp camtu jugak...ank sy pun ada camni jugak..

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i