17 Komen untuk "LIMA 2013@Langkawi Pt 1"

  1. seingat saya selalunya LIMA ni buat bulan december kan..atau mungkin saya yg pelupa..

    kena kumpul duit untuk next LIMA lagi 2 tahun..almaklumlah semuanya naik harga masa tu..duit mesti mau cukup baru seronok kan..

    zu p kenduri kat taman ria..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betullah tu. Thn2 sebelum ni LiMA buat bln december. Cuti pjg sikit. Taj tahulah kenapa tahun ni buat awal.

      P/S tmn ria tu tak jauh dr rumh saya

      Padam
  2. Agak-agak LIMA akan datang ada lagi tak?

    BalasPadam
  3. salam aneem
    Dpt tgok kt telifon member je.dia yg pegi.ta x dpt ke sana

    P/s ada soalam pada post ta'kertas soalan bahasa jawa 4' menawarkan hadiah yg sg lumayan.ameem cubalah jawap.mana tau ada rezeki. Selamat mencuba.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selama ni saya tengok dlm paper jugak. Bila dapat pergi dan lihat sendiri, amazing...

      P/s nantinsaya jengah

      Padam
  4. seronoknya Anim jalan2 Langkawi. Tapi selalunya time LIMA ni barang2 mahal sikit..pergi Idaman Suri tak..hahah knah lari tajuk dari LIMA

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau kena gayanya..tak jugalah kak. Entahlah, sama saja harga masa p langkawi di lain masa. Hotel dan sewa kenderaan tu biasalah, kena pandai cari

      P/ s saya tak shopping la kak. Tak sempat. Lagipun suami sebulan kadang2 2,3 kali p langkawi. Selasa ni pun kena p lagi. Kirim kat dia jelah..

      Padam
  5. ada hajat nak pi LIMA tapi tak pernah kesampaian sebab asyik dok memikir ramainya org waktu tu kat Langkawi..he he

    btw, akak dok kat lorong mana eh kat perdana tu? kot2 la saya nak pi ronda2..he he

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu pun fikir cm tu gak. Bila dah merasai pengalaman ini, ada rezeki nak pergi lagi. Best. Orang memang ramai. Pasar malam pun ramai org, norh. Heee...

      P/s lengkok perdana 8/2. Cari norh...rumah paling sempoi, original without renovation. Rumah orangle katakan.

      Padam
  6. Saya pernah masuk dalam kapal KD Jebat ke tuah lupa dh nama nya. Tapi masa sekolah menengah dulu. Besar kapal nya. sistem pun canggih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kempunan betul 3 Abduls kak.nak lawat KD Jebat..huhu...

      Padam
  7. Salam Anim,
    Tidak pernah berkesempatan utk kesini...Tengok di sini sajalah. Seronok dan meriahnya...bila balik mesti gelap ni, hehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seronok tak dinafikan. 2 tahun lagi, kalau ada nkp lagi insya-Allah. Sunburn jangan cakaplah...berjemur tengah panad...heee

      Padam
  8. wow..bestnya dapat pi LIMA. Saya pernah pi sekali dulu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni pengalaman pertama saya. memang mengujakan dan jika dizinkan..2 tahun lagi, nak p lagi, hahaha..

      Padam
  9. saya x penah sampailg langkawi Kak Anim...
    seronoknya, jumpa Tun lagi ye...=)

    gigih jugak die drive sendiri ye...

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i