16 Komen untuk "CPUV Nuffnang buat pertama kali"

  1. Dah banyak dapat yea. Baru perasan. Tahniah akak.

    BalasPadam
  2. alhamdulilah kak ...tahniah ye kak anim

    BalasPadam
  3. Wah kak..Dalam diam hebat ye. Hehe. Tahniah kak. Boleh dah tu berkira-kira kalau nak pencen awal. Hehe.

    BalasPadam
  4. alhamdulillah , rezeki ramadhan ...

    BalasPadam
  5. yey sis saya dapat cpuv lagi pandai pun

    BalasPadam
  6. tahniah kak anim... wow hebattt! berderettt :D

    BalasPadam
  7. tahniah2...rezeki yang tak disangka...

    BalasPadam
  8. Sikit2 lama2 jadi bukit.

    (Sejujurnya saya sendiri jarang2 tengok berapa saya dapat dari Nuffnang, sebab hasilnya lembab sangat, mengalahkan siput khinzir di depan rumah...)

    BalasPadam
  9. saya pun smpai ni tak tau ctr tu ape kak..hihihi..alhamdulillah kak..saya pun wlpn tak masyukk sgt tp ok la dpt la merasa gak dapat cek wlpn sikit je..

    BalasPadam
  10. alhamdulillah.tahniah.rezeki ramadan.
    ctr tu macam berapa byk org yg klik iklan kita. bila ramai yg klik maka ctr tu akan bertambah. nanti nilai ctr tu akan ditambah dgn yg lain..

    BalasPadam
  11. Tahniah Nim.....hehe boleh aje mana tau....Allah tu nak bagi rezeki senang jer Nim.... mungkin ini salah satu lubang rezeki berganda ganda dari Allah...

    BalasPadam
  12. Tahniah, Anim. Mungkin dah banyak menenggek iklan dari NN, tak perasan je kot :) Saya pun ada juga on going ads ni tapi jarang-jarang check NN pun. Manalah tahu boleh jadi jutawan blogger juga macam yang lain. Boleh pencen cepatkan .... Tuah manusia tak siapa tahu :)

    BalasPadam
  13. tahniah ye..sikit2 lama2 jadi bukit

    BalasPadam
  14. alhamdulillah kak..rezeki rezeki..

    BalasPadam
  15. rezeki tu

    p/s brg sy da pos...in case x smpi dlm semggu beritahu sy yek

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i