27 Komen untuk "Che Ta disangka Ayu Raudhah..."

  1. camne boleh tertukar tu....tp kalau che ta bertudung alangkah comelnyer..ayu nyer.

    BalasPadam
  2. CT ada buat GIVEAWAY :D
    jemput singgah dan join.. thank you..

    http://sitiyangmenaip.blogspot.com/2014/07/giveaway-wow-hari-raya-by-siti-yang.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. in sha Allah. nanti akan jengok no..

      Padam
  3. teringat kisah-kisah Sharifah Aini berhijab. jangan under estimate mereka ini. silap silap mereka ini lebih baik dari kita...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu IM..Allah lihat pengakhiran kita bukan permulaan

      Padam
  4. Alhamdulillah semakin ramai yang berhijrah bertudung sekarang ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. depa ni figure...bila berubah, ada peminat yg ikut berhijrah

      Padam
  5. Yelah itu gambar Che Ta. Ayu adiknya besar sikit muka dia tapi memang dua-dua cantik...
    Suka melihat artis semakin terbuka hati utk menutup aurat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tapi ayu sejak kahwin ni nampak lebih kecil mukanya kakzakie

      Padam
  6. Balasan
    1. lagi cantik dia bertudung, kan

      Padam
  7. yelah che ta tu..ayu raudhah memang bertudung kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau che ta bertudung begini, cantikkan?

      Padam
  8. iye itu mmg cik ta. comel kan.

    pppsst: selalunya kalau letak keledek tu saya buat mee rebus.
    klau mee bandung pula sama ada kacang tanah/ biskut marie/ telur mmg byk guna..
    mee udang saya guna air rebusan kepala dan kulit udang je..

    BalasPadam
    Balasan
    1. comel che ta kan..

      p.s tqvm for the info

      Padam
  9. Yelah come.....mmg come.... apasal lak tepi tu dia kata Ayu Raudhah pulak... next gambau kot Nim...

    BalasPadam
    Balasan
    1. taklah. ada 8 artis yg bertudung. nama che ta memang takde. nama ayu raudzhah saja

      Padam
  10. mungkin che ta sebenarnya takdelah popular sangat..hehe.tapi dia memang cantik, lagi tak mekap lagi cantik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tule..ayu raudhah pun nampak cantik sekarang

      Padam
  11. Tersilap gambar kot tu, Anim. Patutnya gambar si adik, Ayu Raudhah bukannya Che Ta. Setakat ni rasanya takdalah pulak terbaca gosip (eh, gosip...) tentang Che Ta nak bertudung.

    BalasPadam
  12. editor tak semak la tuee... :D

    BalasPadam
  13. hahaha...nih mesti x double check...nih che ta

    BalasPadam
  14. ha ah , cik ta . semoga terbula pintu hatinya untuk berhijab .

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i