26 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 22 : Ada makna yang tersirat"

  1. ada makna tersirat tu kak anim kan..ni pun boleh dikatakan gaya yg kreatif utk berdakwah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak pulak berpendapat bukan berdakwah KS..hihi..cuba fikir2 lagi...

      Padam
  2. Aku budak kampung.... gitu mirip maksudnya!

    BalasPadam
    Balasan
    1. dalam maknanya IM...selalu orang tampal nama University itu ini...hahaha.

      Padam
  3. Balasan
    1. haaah...cam sindir pun ada, kan? heee...

      p/s tq sudi singgah dan follow

      Padam
  4. Sangat merendah diri tuan empunya kereta itu Anim. Tapi ingat ilmu dia tinggi tau:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada makna tersirat disebalik tersurat kakzakie...penuh makna

      Padam
  5. tak kisahler sekolah pondokker, sekolah gomen, sekolah swastaker.. cuma hiasan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu sebab nama "rabu yg senyap"...suka baca pendapat orang...tak semua sama kan?

      Padam
  6. ape la yg dia cuba nak beritahu la tu agaknye kan..

    blog da berwajah baru ke kak...cantik dan bertenaga..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia je yg tahu niat sebenar, heeee...

      P/s sesekali nk renovate juga rumah....

      Padam
  7. penuh bermakna. Sekolah atap pun ada kereta macam tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Belajar sek atap, boleh pakai kereta besar tau...

      Padam
  8. Ada jual tak..hehehehe lawa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Idea utk penjual sticker..heeee

      Padam
  9. Pernah terlihat "IDONGOTO UNVERSITY". lebih kurang sama makna la tu...

    BalasPadam
  10. walau skolah atap jer..pakai kete prado!

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i