14 Komen untuk "My HONDA"

  1. lama tu..xpe..tawakal dah dua kali kalau tak isi minyak lepas tu memang teruk la, hehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau sengaja tak isi semata2 nak bertawakal, dah melampau tu..huhu

      Padam
  2. Banyak jasa Honda itu. Mengajar pengguna sabar, tawakkal dan sedar kekuasaan Allah itu hebat (buat anakanda 2 Abdul tu) Abah tahu minyak tu cukup sebab tu dia bertawakkal...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu sempat bagi lecture kat depa..setidak2nya buat oengajaran utk depa nanti bila dewasa, bertawakal dengan sepenuh keyakinan

      Padam
  3. walaupun lama to tetap berharga

    BalasPadam
    Balasan
    1. walaupun dah karat sana sini, heee...

      Padam
  4. comel ja kucing tu lepak dalam raga moto

    BalasPadam
  5. Wowww.. terkesima dgn rupa baru...
    cantik & kemas.....

    maybe niat baik ke surau.. jd tuhan permudahkan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq lya...jemputlah masuk rumah baru kak, heee

      Padam
  6. hebat betol la jenam honda ni..tp moto honda ni memang laku dan ada kelas tersendiri walaupun usianya dah bertahun2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. meter minyak pun dah tak jalan..seringkali tertipu. tapi betullah KA, tahan moto ni

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i