10 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 20: PJ"

  1. Parit Yaani ya..hehehe...waktu saya belajar pun keliling sekolah pokok getah..skang ni dah takde pokok getah ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. pokok getah dah tebang ganti pokok sawit, huhu...

      Padam
  2. saya sekolah tahun 80-an kak..memang sekolah saya pun masa tu di kelilingi pokok getah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. KS...lepas tu kutip biji getah buat main "batu selembat"...kenangan manis

      Padam
  3. Balasan
    1. budak pekan sekarang, PJ di padang sekolah yg dikelilingi taman perumahan..

      Padam
  4. kat sek ren munna dulu ada sebatang pokok asam jawa kat tgh2 sekolah.... time berbuah je... ramai2 pakat baling kayu nak kasi buah tu gugur... skrg ni dah kena tebang dah pokok tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh bayang betapa seronoknya waktu itu...budak la, tak main panjat pokok dah..

      Padam
  5. gambar atas bukan tahun 70-an dan 80-ankan.. akak dulu sebab sekolahtu besar tak merasaler cam kampung ngat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. itulah suasana sekolah yg saya mengajar sekarang, dikelilingi sawah...

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i