23 Komen untuk "Makeover di Tahun Baru "

  1. Cantik - Renovation rumah ala-ala coklat ye Anim. Sedap mata memandang. Kakak dari dulu hingga kini itulah rumah kakak tak pernah renovate hihi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. rumah dah banyak bocor sana sini kakzakie. kena renovate lah. warna pun kena sesuai dengan usia. takkan nak guna pink gitu..heee

      p/s kakzakie lak memang setia orangnya.

      Padam
  2. wah...cantiknyer kak rumah baru ni...suprise utk tahun baru ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sesuai dengan usia..warna pun suram2 gitu, jemputlah masuk rumah baru I, hee

      Padam
  3. Balasan
    1. kak puas hati dengan hasil kerja shuhada.

      Padam
  4. Cantiknya makeover di tahun baru. Feminin dan anggun gitu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. rumah lama kita togel je, rumah baru kena letak banyak munge..bagi ceria sikit

      Padam
  5. wow!...lain dari biasa..macam mana nak buat ni..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu kena emel jurumekap saya, shuhada fauzi

      Padam
  6. sangat canteekk..saya suka..dr tadi pagi nak bgtau

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak pun puashati..banyak munge..hee

      Padam
    2. header tu terbaekk kak anim

      Padam
  7. Asslamualaikum kak,

    wah macam dah mood nak raya pulak!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hafiz...jemputlah masuk rumah kak

      Padam
  8. memg cantik....nak terjah blog die jap lg

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. kak rasa pun gitu gak (masuk bakul sama...hee)

      Padam
  10. terima kasih kak sebab sudi gunakan khidmat saya..

    terima kasih jugak pada semua yang komen hasil kerja saya..terharu..hehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terbaik dari shahada..tqvm juga dari kak..

      P/S mudah2an rezeki 2013 bertambah kencang!

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i