12 Komen untuk "Nuriz Palace & Hajat Belum Sampai"

  1. salam Anim..sabo tak lari gunung di kejar!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. gunung memang tak lari nekcik, waktu dan masa tu yang berlalu..huhuhu...

      Padam
  2. Assalamualaikum kak,

    Cikgu Nazri dah tukar ke? Upload la gambar dewan tertutup baru kak. Nak tengok jugak. hihihih

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup..bukan kehendak dia nak bertukar, kami lagilah bersedih. baru naik semangat, perancang utama dah dibawa lari..apa nak buat..

      p/s nanti kak upload, tunggu......

      Padam
  3. Kaya empunya Nuriz tu kan..

    "Orang baru" tak akan lari mana. Walau apa pun juga pasti akan jadi hak juga kan. Bila dapat nak juga kakak tumpang tengok:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. cantik hotel dia kak...boleh try stay sini kalau ke SP..

      p/s..memang sabar dah ni kak...nak tumpang tengok? heee...tunggu...

      Padam
  4. Anim, seronok bila selalu ada jamuan macam ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. makan ramai2 satu geng sekolah, mana tak seronok, heee...

      Padam
  5. tunggu kereta baru ye kak......

    BalasPadam
    Balasan
    1. kereta tu lama dipakai cuma baru dikedai, huhu....

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i