27 Komen untuk "Tempat baru? Clue lagi..dan lagi.."

  1. Balasan
    1. Kalah kari nasi kandar kat SP , hee

      Padam
  2. susah juga nak bagi jawapan ni kak.. aiza tak pernah sampai sini.. hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ehh..iyake. Bukan aiza dok sini ke? Hihi

      Padam
  3. Bagilah clue banyak mana pun kalau tempat itu tak pernah kakak jumpa sah-sah kakak tak dapat tahu. Jgn lupa sms alamat baru pada kakak bila dah pindah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Don't worry kakzakie. Nnti saya roger2..

      Padam
  4. cahayacinta..nampak sedap makan tersork best orang nak kacau pun tak hilang stim nak menjamu makan yang lazat heee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak sangka, restoran bawah pokok je tapi pelanggan, fuyooo. Penuh direserved orang.. Huhu

      Padam
  5. Balasan
    1. Ish..ish..pandainya faiz meneka nooo... Hee

      Padam
  6. ala dekat jer ngan tepeng..nnti zu datang melawat jer kak anim..ipoh kan..

    BalasPadam
  7. mak aii.. besonya kepala ikan.. aku tak pernah makan kepala ikan ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baguslah. Senang nak hafaz. Saya ni..dH terlanjur suka makan, hee

      Padam
  8. Salam kak anim...
    Clue terlalu jelas...sekali google terus tahu, hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. oo ..tidak..tidak...korang google rupa2nya ye..hee

      Padam
  9. Anim..xsangka knah teka dulu tu betul..hehe...=)

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah..kak nah, huda dah teka tepat tempohari..hee

      Padam
  10. Ni clue rumah baru Kak Anim ke?? Sedapnya kari kepala ikan tu.,..

    BalasPadam
    Balasan
    1. rumah baru yang dah lama..huhu:-))

      Padam
  11. Balasan
    1. Haha...biarkan anies tertanya-tanya

      Padam
  12. hahahahahaa.....kak, haritu kita teka perak kan? hahaha...apa lagi kak aneem...
    jom ar...durian kuala...
    kampung opah kita pun kat ipoh jer....
    kak, tu kari kepala ikan kat "wongeh" ke?
    saya slalu makan, tapi tak pernah g kedai nya... adek n abah tapau kan tiap kali...
    hehehehe....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hee...boleh sggh rumah kak nnti. Dekat dgn Aeon tu. Tak tau lak nama panggilan utk restoran tu, hee. Yg kak tau Restoran Kari Kepala Ikan M.Salim je

      Padam
  13. sedapnyer,..& maaf lmbt terjah semula kebusyan dgn keje & kesihatan Adik x mengizinkan lately !

    BalasPadam
  14. Sudah terjawab akhirnya...
    makin dekat kita nampaknya... ;)
    Utara juga ya...kak

    BalasPadam
  15. Oh oh..nekcik da tau..sib baik ada nama taman tu...let me guess..heading north of kl..about 3 hours drive..so it must be IPOH..ha..ha..thanks mr.google!!!

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i