13 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 36: Terkini dari Masjidil Haram"

  1. Anim,tiba2 rasa rindu dengan suasana disana...bila tengok gambar terasa ain pun ada ada kat sana la plk..mesti seronokkan prrgi tima mcm ni....

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah...suami cikgu dah sampai di sana.

    BalasPadam
  3. cantik gambarnya kak... baru pergi dah rindu kan?

    BalasPadam
  4. Alahai rindunya orang empunya blog dengan si dia tu yeh...hehe

    BalasPadam
  5. Syukur, dapat jua akhirnya menjejakkan kaki setelah mengharungi pelbagai dugaan.
    Nampak janggal masjidilharam dengan binaan terbaru ini...mungkin belum terbiasa dgn pandangan baru ini

    BalasPadam
  6. seronoknya.. harap satu hari nanti sy dapat jejak kaki ke sana..

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah...
    dah sampai... jelesnya...
    nak pergi jugak... huhuhh

    BalasPadam
  8. Ooo gitu rupanya laluan yg diorg tgh buat tu

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah ... allah izinkan jua . semoga dipermudahkan hingga akhirnya ...

    BalasPadam
  10. Bulan feb masa kami ke sana tak da lak cam ni...dalam beberapa bulan saja dah ada perubahan besar...dengar kabar tile kat luar tu pun di tukar semua untuk kemudahan jemaah bila berkaki ayam tak da lah rasa panas atau sejuk di musim sejuk..Alhamdulillah..terasa ingin ke sana lagi...semuga Allah beri jemputan lagi pada kami..insyaAllah...

    BalasPadam
  11. harap satu hari sy akan kesana..:)

    BalasPadam
  12. seronoknya dapat berpuasa di sana....Alhamdulillah..sampai juga kak anim di sana..

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah...seronok nya.

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i