21 Komen untuk "Rojak Mak Bee"

  1. sedap kuah rojak ni kak... bila balik johor? sampai bila kat johor?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masih belum ada keputusan tepat tentang cuti la ita. Sekolah kak tak ambil cuti katanya, hari selasa mula cuti

      Padam
  2. Pasarannya sampai Johor tak Anim. Kakak tak pernah jumpa.

    Ada yg cuba ciplak - salah ni kalau pihak Mak Bee yg asal nak bawa ke atas. Tapi jgn-jgn adik-beradik tak sama-sama nak guna nama allahyarhaman bonda mereka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak kot kak. Paling jauh ada di R&R simpang pulai. Katanya, dia pernah jadi rakan kongsi arwah mak bee. Rasa pun lain sikit (letak tepung) manakala mak bee likat dengan gula

      Padam
  3. wah terkenal juga ye rojak mak bee tu kat sana,dia buat macam kilang dah kat rumah dia...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haaah...seronok kalau kita dapat tengok sendiri tempat proses kan...

      Padam
  4. Saya selalu juga orang pean suruh beli. Di Pekan Rabu jual 3 Rm 10.00. Kalau beli di tempat dia sendiri berapa ya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kurang sikit je TM...puasle orang memesan ya bila tau balik kedah

      Padam
  5. pemes produk ni tp sy x penah beli sbb x tau nk buat apa ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. La anies..colek dengan buah jambu, buah mangga, buah nenas ke..mcm2...kalau takde buah, timun dan sengkuang pun sodap

      Padam
  6. Alahai sekarang ni semua nak ada barang tiruan itu kiranya barangan tiruan Mak Beelah, sekali pandang sama ja balik ruma alahai awat rasa dia lainnn...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mak bee punya bergula likat. Satu lagi tu macam letak tepung

      Padam
  7. Kira orang johor raya ni buat rojak buahlah yeh Anim hehe
    Tp okje lupakah kicap 3 ayam tu... Ada eh!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Senang nak marhaban nnti okjer...
      Adalah kicap 3 Ayam tu, .zaman 80an dulu

      Padam
  8. blm pernah rasa kuah rojak ni..
    ya lah..kalau tak tengok betul2 serupa..

    BalasPadam
  9. saya pun wajib beli ni kalau ke Utara. kadang2 kirim dgn kawan2 ke sana.

    BalasPadam
  10. Salam.. ait competitor tu.. ha ha, tu la.. Che Mid perasan melambak kuah rojak ni di pasaran, rupanya ada klon ya..

    BalasPadam
  11. Laaa... ada yang menyamor rupanya. Kita ni tak perasan pun... asal nampak Kuah Rojak Mak Bee, main sambor aje. Jadi yang mana satu yang asli ni Anim? Yelah mana tau... kita ni beria-ria angkut bawak ke Doha, tapi tiruan... haru betul...

    BalasPadam
  12. selalu jugak saya beli kuah rojak ni...

    BalasPadam
  13. Sayapun suka MAK BEE...
    Kak..Orang kata ada yang TIRUAN..betul ka?
    camana nak tau yang OK ka tak?

    BalasPadam
  14. Salam ...tumpang...kalu sesiapa nak kuah rojak mak bee nie bleh cuba gi ke http://madeinkedah.blogspot.com.nyum² TQ

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i