16 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 35: Terima Kasih Nekcik"

  1. Assalam Anim..

    dah lama tak singgah.bit busy..

    va..va..va... dapat ole2 yeee... NekCik tu memang.. jalannn je.. kalah kita yang kira masih muda belia ni. hee.. POP travel..

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan jelezzz Ziyan..you pun kan slalu travel jugak...dah masuk 5 series nnti sila daftar dengan POP ye

      Padam
    2. Saya ahli no 01 tau nekcik...Heee

      Padam
  2. Balasan
    1. Iyalah....tambah2 kalau hariah tu misterikan?

      Padam
  3. cahayacinta..
    dpt hadiah ni sb apa? hee,,bestlah...klu dpt jangan pakai tapi simpan

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu kena tanya nekcik sendiri..tapi bila diluar sampul surat tertera "Anakanda Hanim.." terharu saya. Dia minta address saya, kata nak pos surat. Saya sangka kad raya, heee. Rupa2nya..jauh lebih besar dari itu

      Padam
    2. Salam Anim..alahai kecik jer bingkisannya..orang POP lah katakan..kan haritu Anim kata nak jugak jadi anak sedara nekcik...jadi secara otomatiknya telah dianakangkatkan..ha..ha!!

      Padam
    3. Suka..suka..sayang nekcik..heee

      Padam
  4. Alhamdulillah murah rezeki akak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Murah juga rezeki yg yg sudi memberinya....amin

      Padam
  5. Rezeki ramadhan ya Kak Anim.

    BalasPadam
  6. Tu pun bonus Ramadhan jugak tu Anim...hehe Bolehlah digunakan buat kuih raya hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sayang pulak okjer...pink gitu. Buat hiasan kat dinding le...heee

      Padam
  7. Tahniah...murah rezeki kak Anim. Baru jer memberi kini dah menerima...

    BalasPadam
  8. comelnya.....=)
    rezeki ramadhan..=)

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i