21 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 41 : Bila kita lena..."

  1. wah...bahayanya kak... itu la kan.. imaginasi anak2 memang tak tercapai akal..

    BalasPadam
  2. hihi..takde siapa berani ngaku..mmg bahaya kalau budak2 senyap jer..mesti ada projek yg depa duk buat..haha..

    BalasPadam
  3. hahahaha.... kes aniaya penyapu ni kak.... mau mengamuk ibu nya bila nk menyapu tgk2 penyapu dh terbakar.

    BalasPadam
  4. hahahaha...adek2... apa hangpa buat ne...
    nak pindah punya pasai, penyapu pun kasi bakar ka? ayooo...
    camna umi nak sapu laman ne....

    "ha ha tak tau sapa buat..."

    BalasPadam
  5. Hehehihi....Mesti xde kerja orang lain tu! Betul2 punya mengemas nih!

    BalasPadam
  6. Hahaha. Lawak betul la kak. Tapi biasa la tu kalau budak2. Ada je akalnya nak buat. Macam saya dengan adik masa kecik2 dulu. Macam ni la jugak.

    BalasPadam
  7. bakar? hehehe sapa la punya kerja

    BalasPadam
  8. Barangsiapa mengaku Pak Cik IM bagi 20 sen....

    BalasPadam
  9. sebelum kene arah menyapu...lebih baik bako ajer...

    BalasPadam
  10. mesti dorang igt tu mcm main bunga api..hahaha

    BalasPadam
  11. Macam tak tenang je jiwa tu....rindu cik abe yeh....hehe

    BalasPadam
  12. Marahkan nyamuk kelambu dibakar , marahkan ibu kuttt..penyapu dibakar he he.. tak baik tau..

    BalasPadam
  13. Ini kalau tak abang mesti adiklah punya kerja. Yg pasti kakak tahu anak kita tak berani nak bohong walau dah buat kerja salah.. tahu takut dosa kan kalau bohong...

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i