13 Komen untuk "JJCM dan penginapan@LIMA '13"

  1. Kak Anim P langkawi...bestnya..=)

    Mst seronok Si Abdul 2..cuti sekolahnya terisi jugak tgk tmt org..=) Nanti ade rezeki p langkawi, ble saya usha2 homestay tu..hehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. cikgu ghazail tu insya-Allah boleh bantu. kak pun bukan kenal, tapi dia tolong kak carikan bilik (mak anak murid dia)

      Padam
    2. Terima kasih akak kerana tolong mempromosikan homestay kami, lain kali bila dtang Langkawi silalah menginap di Ulya Homestay ...

      Padam
  2. anim..duduk bilik mahai mahai pun tak berbaloi jgk sebb bukannya nak melepak seharian dlm bilik tu..siang hari nak jalan jalan melawat sana sini..balik bilik pun utk tido jer kan...

    rm 40 utk makanan tu memang murah..sellunya restoren thai yg kapak org..mahai kemain..

    BalasPadam
    Balasan
    1. syukurlah toke kedai tak naik harga. terkejut juga dibuatnya

      Padam
  3. Sempat gak gi tgk Lima ya...sebelum ni saya dah berkira2 nak kesana gak,tapi disebab kan terlalu sibuk dengan kesana sini..maka program ke sini terpaksa di pendam kan...hahaha..bak kata anak2 saya..mak nak ke langkawi nak beli pinggan mangkuk,sudu senduk jer...hmm macam dia tau jer apa yang saya fikir kan..hhahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak, nak tengok LIMA kena kuat berjalan kak...sedia tempuh cabaran?

      Padam
  4. ASSALAMUALAIKUM ... ok gak . rm 40 dah boleh mkn banyak camtu .

    BalasPadam
  5. oklah rega makanan tu, not bad, !

    BalasPadam
    Balasan
    1. kita pilih baru masak..panas2...memang tersangat ok

      Padam
  6. hehe...kalau dah terdesak homestay tu pun ok gakkan anim...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau niat nak berjalan, tak kisah itu semua. kalau datang berhoneymoon tak taule pulak

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i