25 Komen untuk "#Rabu Yang Senyap 24: PAKAR Mee Udang"

  1. Wah...sama besar dengan promosi politik di sebelahnya hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha...tau takpe. Satu pihak nak mengekalkan..satu pihak nak merampasnya..

      Padam
  2. Selepas buat rapat umum bolehlah makan mee udang yg disediakan pakar hihi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhu....idea terbaik...fasal makan, orang lupa nak gaduh

      Padam
  3. resepi gabungan pakar2...hasilnya mmg superb ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak taula...belum sempat rasalan kamsiah..nnti saya cuba, try, test..heee

      Padam
  4. maaf la akak tak perasan,belum jadi follower anim lagi rupanya

    BalasPadam
  5. CkLah nak hantar tiffin kosong boleh?

    ^-^

    BalasPadam
  6. Anim !!! mana mee udang nya....kirim poster jer ke??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tula pasal...orang dakwa dakwi ni payah...nak kena rasa dulu utk kesahihan...

      Padam
  7. fuhh..kalau pakar yg buat mesti meletop rasa dia nih!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak cubalah ni...belum semoat2 lg, huhu...

      Padam
  8. Anim pun pakar bt org teringat kat Mee Udang. hehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Menu popular kat utara ni nea lopah selain laksa dan bihun sup

      Padam
  9. nama pun pakar dah tentu superb kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ish..ish..kena cuba dulu, kak nora....

      Padam
  10. Balasan
    1. Kat Sp ni memang macam2 promosi...pandai depa!

      Padam
  11. Bagus....word pakar tu kembangkan hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Automatik kita akan tertanya2, "iye ke?"

      Padam
  12. dh naik taraf ke pakar tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kena ada pengiktirafan dulu dr pelanggan..nantile kak try..heee

      Padam
  13. memang sedap mee pakar tu. ramai orang. puas menunggu, tak sia-sia. meletop. gaji bulan ni nak pi pulak..

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i