22 Komen untuk "Nilah rupa saya (wahai kak Seri)"

  1. Hihi... bestnya hari-hari dikerumuni anak-anak yg tak ada dosa ini Anim. Kakak gelihati tapi suka baca N3 begini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya selalu ingatkan diri saya yg saya dikerumuni penghuni syurga. Kalau depa pergi dulu, tempat mereka di syurga, kalau cikgu pergi dulu...belum tentu mana cikgu duduk....

      Padam
  2. Alahai....kena banyak sabar kan kak nak jadi cikgu ni...keep up kak!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sabarrrrr...heee...nampaknya tetap dan berpencen jawatan kak, huhu...

      Padam
  3. alahai glemer anak2 itu... gitulah anak2, garangpun ada yang sayang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Depa tu cam anak2 saya jugak zila .nmarah2 sayang...lepas marah, kena pujuk

      Padam
  4. Seronok tengok muka innocent budak2 ni..

    Makchaq dulu teringin nak jadi cikgu nak ajaq budak darjah satu.. Tapi apakan daya rezeki bukan di situ... Mintak maktab tak dapat..

    Tapi selalunya bila makchaq bercakap dengan budak2 yg tak kenai, jumpa kat mana2, mak depa mesti tanya.. Akak cikgu ka?
    Cikgu anak2 makchaq pun selalu tanya anak2 'mak awak cikgu ka?' bila makchaq ajaq depa buat tugasan sekolah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Makchaq ada aura cikgu nih..Muka pun mesti cam muka cikgu.saya ni payah nak lari, seolah-olah kat dahi tertukis "I'm a teacher". Walaupun mengaku surirumah...orang tetap kata saya cikgu. Salah satu sebab, saya ni banyak tanya, heee...depa katalah

      Padam
  5. Kak

    terima kasih, alahaiii comel2 mereka..

    semoga mereka semua menjadi anak yg soleh/soleha dan di berkati Allah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Comel...nnti besar baru nampak kejelitaannya. Jue aziz dan linda rafar tu dulu anak murid kak di selangor tau, huhu...

      Padam
  6. Ohhh...nie la para artis yg mnghasilkn seni tanah liat tu yer....baru la dpt tgok mukanya .hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak mustahil, satu hari nanti......

      Padam
  7. Balasan
    1. Haaah..anak murid sekolah kampung

      Padam
  8. wah...glmer anak murid cikgu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Glamer jap, ada hajat orang nak tengok muka artis ni...

      Padam
  9. comel2 muka budak2 ni...kim salam kat diorang yer. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insya-Allah...salam nea lopah akan disampaikan..

      Padam
  10. amboi mesti suka anak2 murid ni masuk blog cikgu hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Depa tak tahu apalah KA. Kak memang ambil gambar aktiviti depa setiap masa. Maklumlah...la ni kan sibuk dengan KSSR, nak buat bukti bergambar...huhu..

      Padam
  11. mmg seronok jadi cikgu ni... sentiasa dihargai walau cikgu marah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak kecil ni tak reri nak merajuk, nak berdendam dgn cikgu depa...kalau sek menengah mungkin lain...

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i