22 Komen untuk "Takutkan yang mana?"

  1. setuju kak....

    dah nak dekat pilihanraya ye kita ni....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak nampak jalan dah munna, nampak bendera aja..

      Padam
  2. selamat Bertugas sekuatnya..hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bertugas di sekolah, lebih separuh cikgu tak de ! waaa....semput!

      Padam
  3. Mesti takut pada Allah segala susah senang dia la tpt kita mengadu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betullah ain. Mengadu kat manusia, manusia akan menyampah, meluat dgr rintihan kita. Tapi masya-Allah, sebaliknya pula bila kita mengadu kat Allah. Disuruhnya pula merintih setiap masa...

      Padam
  4. bahang pilihanraya dah dekat tu kak...semput pun kena juga bertugas huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu baru bahang, belum real punya...

      Padam
  5. da nak pru nih..semua da bizi kan kak..
    akak tak terlibat sama ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah 2x ena. Tahun ni nama tak naik. Nak jadi petugas, kena ada sifat SABARRRR...

      Padam
  6. Dah dekat PR la ye.. dah siap taklimat ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kat kedah ni dah terasa bahangnya makchaq...nampak bendera je, tak nampak lorong

      Padam
  7. dah nak pilihanraya ni.. dulu masa kita sekolah kalau takder cikgu best amat..
    ps : betoiler cendul borhantu dekat ngan warung soto dan pecal .. apaker nama kedainyer lupa lak padahal selalu lalu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cikgu takde boleh sukaria, takde kerja sekolah cikgu bagikan? Heee..
      P/S namana memang Warung Soto

      Padam
  8. bahang PRU dah terasa sgt skang ni kan. Always takutkan kebesaran Allah swt yg satu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bahang dah terasa, bendera dah terpacak sana sini....kejap lagilah tu...

      Padam
  9. memang menduga jugak ek nak mengawal budak yg ramai tu...sabar ajelah

    BalasPadam
  10. salam anim
    Lawatan malam ta disini
    Pekabar?

    BalasPadam
  11. Betukkah gosip yaang mengatakan PRU bulan depan jer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..tak tau nak komen. berani cakap..lepas bubar parlimen, huhu..

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i