18 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 25: Al Mulk (Kerajaan)"

  1. Salam Cikgu,
    Saya dah selamat pulang ke tanah air...dah saya sampai kan hajat cikgu depan kaabah..InsyaAllah akan di makbul kan...

    BalasPadam
  2. Takut nya puting beliung ke tu? nmpak mcm pusaran angin kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah...akak capture dari kereta bergerak

      Padam
  3. Balasan
    1. sejak duduk utara, kak memang takut lihat keadaan awannya bila mendung...kawasan lapang sawah padikan, takde pokok tinggi...

      Padam
  4. Subhanallah... takut pula tgk gmbr ni... tapi itulah Allah berikan peringatan pada kita agar kita tidak lalai...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat utara ni kalau nak hujan, bukan saja awannya menakutkan, angin pun sama..ngeri!!

      Padam
  5. Kehidupan kita juga seperti langit. Ianya tidak selalu cerah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. betullah IM..bagaimanapun kena teruskan..

      Padam
  6. Cuaca kurang baik minggu ni tapi kurang sikit bahang panas.. Pokok2 pun tak perlu siram..he he

    BalasPadam
    Balasan
    1. hujan tu takpelah norh..cuma keadaan anginnya menakutkan..

      Padam
  7. Allah Maha Besar...

    setiap kesalahan pasti ada balasannya..
    Semoga kita dilindungi dan mangambil pengajaran..

    ###teringat kisah Acheh,,,ermm...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Acheh skarang ni pun katanya dah lebih teruk dari sebelum tsunami AA...

      Padam
  8. subhanallah ... selalu gak lalu kat depan umah , tapi kecil jer .

    BalasPadam
    Balasan
    1. duk utara ni, banyak kawasan sawah...dapat lihat awan begini dan angin kuat, memang menakutkan...

      Padam
  9. Subhanallah..... sangat beruntunglah mereka yg berfikir!

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i