16 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 43: Phua "

  1. Selamat masuk perut dah!...
    Ada yg panggil ayam kluk-kluk kan Anim. Kat rumah kg Batu Pahat kakak dah tak ada dah. Raya lepas kami korbankan semua. Kakak ipar kakak dah malas nak jaga dah..

    BalasPadam
  2. sedap ke rasanya kak?
    Salam maal hijrah

    BalasPadam
  3. Tadi nampak jemput jemput kelapa Acik ...dah teringin, ni tengok roti jala ngan kari phua tu tambah teringin.... nak masak kari le ptg ni...

    BalasPadam
  4. pulut kuning dan gulai ayam belanda ke...gabungan yg awesome..:)

    BalasPadam
  5. Gulai ayam sama pulut kuning..lapar kak...lapar...

    Ini mesti kes tak boleh nak bawak pindah.

    BalasPadam
  6. hahahahaha... sedap tu kak. hehehe

    BalasPadam
  7. macam sedapje.. macam teringin je.. hihi..

    BalasPadam
  8. Dah lama tak buat pulut kuning...teringin pulak..

    BalasPadam
  9. saya panggil ayam belanda...

    BalasPadam
  10. macam best je tengok gulai tu, rasa lapar pulak....hehehe

    BalasPadam
  11. geng blogger dapat jamu mata... dulu kecik3 der kot makan.. ni lama dah tak makan...

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i