14 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 29 : Hanya 10% yang terlihat"

  1. masyallah...cantiknya gambar kak....dan benar apa yang tertulis..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak suka gambar iceberg..banyak yg boleh direnung di situ

      Padam
  2. betul tu, sentiasalah bersangka baik, jgn lah sewenang-wenang mengotorkanhati dengan perasasangka yang buruk-buruk...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Benar, apa yg terpandang lahiriah hanya 10%....

      Padam
  3. lebih ngeri bila kita mmg x bleh baca fikiran org . maka kita pun berteka - teki . solutions nya , bak kata anim , bersangka baik jer

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dari mata turun ke hati...pandangan mata ( lahiriah) tu kena jaga...

      Padam
  4. Betul tu kak...lepas kita berkawan atau mengenali, baru kita tahu perangai sebenar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak pernah terdengar nasihat seseorang, kalau nak kenal kawan kita yg sebenafnya ialah bagaimana dia waktubkita bermusafir bersama

      Padam
  5. Sama juga bila menanam ubi/keladi jgn tengok pokok subur buahnya baik.. belum tentu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul kak, pokok labu saya tak berbuah sampai la walaupun rimbun daunnya, heee

      Padam
  6. Bukan manusia ini macam laut ke? Boleh buat kawan bila permukaannya tenang. Belum tentu bila ombaknya ganas?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana2 boleh IM, macam laut pun boleh, hee

      Padam
  7. Don't just a book by its cover..

    BalasPadam
  8. Betul tu kan Anim....... Hanya Allah je yg Maya nengetahuii......

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i