19 Komen untuk "7 Mei 2013: Di seberang lautan"

  1. ayat propajertu... tak masuk best gak kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ayat itu untuk budak zila, "tak buat kerja sekolah, jangan main basikal"..
      kita majuk tak nak masuk meeting kan nanti...

      Padam
  2. Cara itu dah macam lali buat pejawat awan di Malaysia Anim
    Kalau tak sedar macam perkara biasa
    Tapi Anim alert memang macam ugut bila difikir balik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. macam budak sekolah je...
      "tak buat kerja sekolah,tak boleh balik cepat"....huhu

      Padam
  3. Kalau tanpa ayat itu pun...pasti pergi juga, itu sudah menjadi tugasan dan tanggungjawab dalam tugas. Tak perlulah ayat tu...kurang keikhlasan jika pergi dengan paksaan. Sabar ajelah... Ikut rasa binasa, ikut hati...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ayat tu tak perlu letak sepatutnya. tak merungut pun boleh kadi merungut. dalam kes kak ni,ikut hati....HAPPYlah...

      Padam
  4. Hehehe...gi je la kak...kalau tak ble masuk meeting, gi je jalan2 kat HIG hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah pasal....orang dah bagi "jalan" kan? heee....

      Padam
  5. mmg kena ikut perintah lah ni kan..xpa seronok jgk duduk dalam bot melambung lambung dilautan tu..untung untung dapat mabuk free..hehe..gurau jer..

    BalasPadam
    Balasan
    1. arahan tetap arahan tapi ayat tu macam untuk budak sekolah....
      tak letsk pun,bak kata BM...tetap akur dengan perintah
      so..jangalah sakiti hati orang yang membaca surat kita



      Padam
  6. Balasan
    1. Esok petang dan nak balik kak nah, huhu...

      Padam
  7. hihiksss...
    x suka kena ugut ye...

    nak tak nak kena la akur...tugas kan...
    Akak anim undi mane?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak sukalah ugut2, cam budak kecik..
      tak buat kerja sekolah, jangan kuar main, gitu lebih kurang...huhu

      p/s dun pt yaani dan semerah.

      Padam
  8. terpaksa juga pegi..arahan dkuarkan..sabar je la..

    BalasPadam
  9. ok juga tu....boleh jalan2 sekali he hee....

    BalasPadam
  10. bila kerja , lapyy mmg kena usung ke hulur ke hilir . tapi klu dpt arahan last minute , x spt prepare ... mmg sakit hati ...

    BalasPadam
  11. main ugut2 macam budak sekolah jer bunyi nya tu...mmg tak sedap di dengar.

    BalasPadam
  12. Ok apa Anim...ugut ugut gitu ....barulah thrill...hehe

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i