8 Komen untuk "Gua Kelam@Perlis "

  1. anim,

    2thn mala dok asrama di perlis. tak pernah pi gua kelam sbb takut hahaha

    dah kahwin balik kedah pun tak pernah pi. bila dah ada anak alasan anak kecik malas nak berjalan.

    la ni anak2 pun dah besaq boleh la masuk list tempat nak berjalan nanti hehehe (nanti alasaan hujan pulak :-))

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gua kelam tapi tak kelam lah mala. Terang ada lampu..
      Nampak ada lagi kerja2 mcantikkan kwsn sekitarnya.

      Padam
  2. wahhh... tengok secret garden jugak ye hehehe... cantik le tempat ni tapi air sungai huuu.... ngeri

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ana, musim hujan. Kalau tak, mau terjun juga depa tu. airnya biasa jernih...

      Padam
  3. Cantiknya gua... bersih, terang dan terjaga... suka tengok!

    BalasPadam
    Balasan
    1. sejak berbayar ni nampaklah perbezaannya..

      Padam
  4. comey nyer zakir zafran tuu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Penghibur hati sepanjang berada di rumah kami

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i