22 Komen untuk "Munajat Ramadhan"

  1. amin. Terkesan baca munajat ini akak. Terima kasih akak.

    BalasPadam
  2. Amin.. bait2 ayat begitu menusuk kalbu...

    BalasPadam
  3. aamiin....begitu menusuk qalbu... terima kasih Anim..

    BalasPadam
  4. Bw :)
    Salam singgah dari irra
    http://www.irrayyan.com
    Irra follow blog ni
    Selamat berpuasa ^^

    BalasPadam
  5. Syahdu pulak bila menghayatinya Anim...
    Doa yg difahami lebih terasa di hati.

    BalasPadam
  6. saya suka doa yang dibacakan oleh imam dalam bahasa melayu..maksudnya terus sampai ke hati..

    BalasPadam
  7. Amin. Lebih terkesan bila dibaca dalam bahasa yang lebih difahami. Terima kasih berkongsi tentang doa ini.

    BalasPadam
  8. mm.. ada dpt juga sharing kat fb.. bca seimbas lalu je..
    3,4 hari leps sempat g tarawih.tb2 imam bacakan doa ni.. rasa pernah baca.. hi..
    rasa syahdu sgt masa dibacakan..

    BalasPadam
  9. panjang dan wajib ambil masa 15 untuk membaca dengan kusyuk.

    BalasPadam
  10. Terasa meruntun hati bait2 kata dalam doa ini. Terima kasih kak kerana berkongsi. Izinkan Aina copy dan print jugak.

    BalasPadam
  11. Bagus doa nie... tak salah pun print dan baca setiap kali selepas solat fardu kan...

    BalasPadam
  12. amin.. terasa di hati membaca....

    BalasPadam
  13. Ameen.. Subhanallah...indah :') :'( - stanzaku

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah kak share doa nih....leh print jugak nti

    BalasPadam
  15. dlm mini GA tu akk ada tertinggal 2 syarat...nnt semak semula ya

    BalasPadam
  16. ameenn..terharu baca doa ni...terima kasih akak sharing..

    BalasPadam
  17. tq for sharing kak...mohon copy ya....

    BalasPadam
  18. Glad to have found your site. Keep up the good work! DB Product Review

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i