19 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 51 :Demam bola budak sekolah"

  1. hehe...ada baju Argentina plak ye....

    BalasPadam
  2. anak lelaki gemar bolalah ya tu sis...anak saya patung hello kity MD tu ADUH....

    BalasPadam
  3. wah..budak sekolah sekarang dah boleh bawak majalah gi sekolah ye cikgu? kalau dulu2 dah kena rampas ni.. hehe..

    BalasPadam
  4. Tak tertidur ok lagi tu..
    Pening juga cikgu dibuat murid-murid ye:)

    Selamat berpuasa Anim.. Moga ibadah diterima Allah.

    BalasPadam
  5. hehe...anak lelaki mmg camtu la..:)

    BalasPadam
  6. Anak2 saya yg lelaki masa kecik2 pun gitu juga. Barang2 pecah dalam rumah kerana terkena tendangan bola yg dimainkan dalam ruang tamu perkara biasa....

    BalasPadam
  7. hihihihih...takpe...4 tahun sekali...asalkan kerja rumah siap

    BalasPadam
  8. Wah.....bakal bakal pemain bola dunia tu Nim hehe

    BalasPadam
  9. hahahahaha tingat ms zaman sekolah

    BalasPadam
  10. janji kerja sekolah siap kan kak....lpas tuh nak.buat apa buat lah

    BalasPadam
  11. Wah! Mesti peminat tegar Argentina dan Leonel Messi ni... Kalau ada banyak gambar baju, mesti dia warna serupa jer ni...

    BalasPadam
  12. Betul tu..janji kerja sekolah siap..

    BalasPadam
  13. ooo janji keje siap oklerkan.. biasalertu dha minatkan...

    BalasPadam
  14. sambil2 ler tu.. ;)
    takpe janji kerja sekolah siap.. ;)

    BalasPadam
  15. wah.. isi mase lapang betul.. hihi.. asal keje siap..

    BalasPadam
  16. bagus3 teruskan minat bola ^_^ yeah

    BalasPadam
  17. Eh, boleh bawa majalah pergi sekolah ke? Dulu-dulu nak bawa URTV ke, Mangga ke pun tak leh :) 4 tahun sekali oklah cikgukan, janji kerja sekolah siap. Kalau tiap-tiap tahun, kenalah cikgu sediakan rotan :)

    BalasPadam
  18. ya umi buat kerja senyap sahaja jangan bising ..bising

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i