15 Komen untuk "Jadual Masuk Waktu Imsak & Berbuka Puasa Negeri Kedah 1435H (2014M)"

  1. Kalau kakak tengok jadual tu rasanya kakak dah sendawa 2-3 kali Anim baru nak berbuka hihi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..tak aci tau kakzakie ni:-))

      Padam
  2. mana dia ipoh ,ali jadual buka pose heee...sabar sahajalah duhai jiwa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ipoh mali??? nanti maa..kena share juga. senang saya nak check, haha

      Padam
  3. pelita ada bagi satu jadual ni, dah lekat kat peti ais :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. meriah kan..sana sini kedai makan, kedai buku beri..

      Padam
  4. saya tunggu azan dari masjid kat rumah...satu masjid kat taman ni..satu lg masji kt kampung dibawah taman ni..

    BalasPadam
  5. haaa.. senang orang kedah.. tinggal print dan tampat kat peti ais jer... :D

    BalasPadam
  6. Terbaik kak Anim..Ahlan walsahlan Ramadhan..

    BalasPadam
  7. lmbt ye belah sana berbuka

    BalasPadam
  8. sy pun de jadual bukak pose n9

    BalasPadam
  9. Saya pun gitu. Kalau kat KL memang tengok TV aje. Asal azan, berbukalah kami. Tapi kalau balik kampung di BP, mestilah nak tengok jadual berbuka cam ni. Kalau cepat dari azan kat TV, lagilah gembira rasanya. Boleh gitu ek :)

    BalasPadam
  10. Eh, hilang ke komen saya ke dah tunggu approval ni? Takpa, komen lagi, ada banyak masa .... Hihihi ...

    Kalau kat KL ni memang kami tengok TV je. Asal masuk azan Maghrib, berbukalah kami. Tapi kalau balik kampung di BP, mestilah nak tengok kalendar berbuka puasa camni. Kalau dapat berbuka lebih cepat dari azan dit TV, lagilah suka. Boleh ek gitu gayanya :)

    BalasPadam
  11. kami mmg terpaksa ikut azan kt tv sbb sound kt surau berhampiran x dgr...

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i