11 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 31: Tetamu Tegar (II)"

  1. Menghayati bacaan agaknya...

    BalasPadam
  2. salam cikgu...dia nak bermanja tu..hehehe

    BalasPadam
  3. Dia pun pandai mencari tempat yg sejuk dan selesa.
    Tempat yg tak banyak syaitan...

    BalasPadam
  4. as salam...kat tempat saya mengaji pun ada sekor kucing suka lalu lalang kot celah celah jemaah pengajian..au makcik yg tak suka kucing mesti terkejut punya

    BalasPadam
  5. biasalah bila pintu terbuka.....masuk je lah....bukan selalu kan...?

    BalasPadam
  6. Selesa, sejuk dan nyaman di buai alunan ayat2 suci...

    BalasPadam
  7. Terbuai dngar alunan ayt2 suci al Quran

    BalasPadam
  8. bestnya dia tidur kat tengah tu..lena betul

    BalasPadam
  9. penyeri...
    sat lg kalo student ngantuk x jadi sebab ade miau..=)

    BalasPadam
  10. Hangat dek bacaan yassin dari suara suara merdu qari dan qariah le ni ....sebab tulah jadi pendengar tetap hehe

    BalasPadam
  11. mesti ia rasa tenang mendengar bacaan tu...

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i