10 Komen untuk "#Rabu Yang Senyap 6: Denda"

  1. dia kena sebat ke?ke acah2 je huhu sian dia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. cer teka..cer teka...heeeee
      faiz, kena tunggu kak update entry esok, insya-Allah..

      Padam
  2. "Saya kepenatan setelah sehari-suntuk menyapu habuk di jeriji tingkap." Ayat budak sekolah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. cikgu bagi A++ utk ayat ni...kehkehkeh...

      Padam
  3. salam kak..lama saya tak jenguk sini..mood bw saya merundum sbb line tenet teruk benor..

    saya ketakutan tgk penyapu lidi tu..lalu saya duduk di atas seharian..bila penyapu lidi dah takder saya pun turun tapi penat sampai saya terlelap atas kereta..hihi

    ntah hape2 punya ayat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi..BM zaman sekolah dapat berapa? cikgu bagi A..

      Padam
  4. tuan rumah tak benarkan saya masuk umah sebab saya suka nyorok kat belakang langsir.......untuk mengelakkan kejadian dulu berulang...dia dah sediakan penyapu untuk saya.........
    ......tak pa la saya lepak je kat luar.........tidur atas keta ok gak.........

    Ok ke ayat ni.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...98% hampir tepat nih...

      Padam
  5. kucing : aku suka memanjat. tapi dek kerana kesukaan yang satu ni tuan aku selalu acah-acah mak enon nak bantai dengan penyapu lidi....arghhhh.. boring tak dapat memanjat. tidur jelah zzzzz..haha

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i