15 Komen untuk "Sudu laksa"

  1. Seringgit dpt 3 oklah kalau utk guna di kedai makan.
    Utk bawa bekal masa jenjalan pun mudah..

    BalasPadam
  2. Kak Anim..kalau makan laksa kt Kuala Kangsar pun pakai sudu ni..di rumah kami pun mak ayah memang beli sudu macam ni untuk makan makanan berkuah..=)

    BalasPadam
  3. wahh! bagus juga ni kak.. klu ada kat sini nak jugak beli...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat johor tak jumpa..kat SP ni banyak.

      Padam
  4. ada sudu nih . klu dah tak suka tu ada jer alasannya anim ... berat ya ... hehehheee . sabar jer maknya kan .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudu saya memang jenis berat vee. Kita orang perempuan pilih yg cantik dan ada kelainan. Rpanya yg rm1, 3 batang tu yg depa minat, hihi

      Padam
  5. Senang nk sudu kuah kalau guna sudu ni. Yg special nye sudu ni jual kat belah2 utara jer. Kat Kuantan tak jumpe lagi yg panjang cenggini kak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nea...lamanya menyepi. Tu ka...hak yg pendek tu biasa nampak kat johor. Hak pjg ni kat utara je kan?

      Padam
  6. Wah....SIL sampai berkirim tu...maksudnya mmg best tu guna sudu tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bonda saya dah guna kat kampung. Bila adik2 dan tetamu mai dan dia wat laksa, maka keluarlah sudu laksa tu. so...berkirimlah. Dua orang SiL yang mengirim tu okjer. Yg sorang dah belikan sedozen. Semalam beli sedozen lagi..hihi

      Padam
  7. Betul...saya panggil sudu ni sudu tak kedekut, kalau sudu biasa leper tu sudu kedekut...haha!
    Suka guna sbb banyak kuah boleh di sudu!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha..sudu tak kedekut? Tengok tu...rupanya orang lelaki bukan memandang pada cantik, anggun, berwarna warninga sudu tapi pada "kelebihan" yg ada pada satu-satu sudu, hiji

      Padam
  8. Sudu biasa aje tapi ada juga permintaan ya :) Sudu ni ringankan, senang nak bawa ke mana-mana especially kalau pergi berkelah ke. Hilang pun tak perlu cari.

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i