14 Komen untuk "Panggilan Mee Udang Pulau Sayak"

  1. Pantang kena pelawa tak buang masa Anim
    Ada en abang pulak menanti di sana makin selera dibuatnya:)

    BalasPadam
  2. wah.. mee udang tu memang terbaik.. jauh nak pergi ni kak..

    BalasPadam
  3. aduhhhh sedapnya... besar2 udangnya

    BalasPadam
  4. Argghhhh.... terbatal diet *_* Bukan puasa aje tau batal-batal, Anim. Saya ni peminat udang dan ketam. Bukan main laju Anim tekan pedal nak sampai yerk. Satu sebab si dia dah sedia menunggu tapi agaknya yang lagi penting, mi udang dah memanggil-manggil tu. Makan sorang jerk, temannya mana? Lupa ek kat mana? Hahaha....

    BalasPadam
  5. saya suka ke utara.. makanannya murah.. portion nya pun sedang2 cukup utk seorang makan.. haduhh.. bila lagi tah nak ke sana..

    BalasPadam
  6. saya belum merasainya lagi Cikgu..:)
    tp mmg murahlah harganya tu

    BalasPadam
  7. MAK AIHH MURAHNYA.. AKAK SELALU MAKAN MEE UDANG SG 2 AJE.. ITU PUN DH KIRA SEDAP GAK...

    BalasPadam
  8. Amboiii......makan mee udang besaq sambil berdating....syok betui naa....Tak pernah makan mee udang, camne rasa dia agaknya. Nak kena try jugak satu hari nanti ...

    BalasPadam
  9. Dapnyerrrr..udang pom bsr2.. murah dh kot.. kt sini mkn mee udg smpai puluhan ringgit

    BalasPadam
  10. okaaaay next attack !! boleh cari ni.. dok dengar saja pegi nye tidak..

    BalasPadam
  11. perghhh bestnya mee udang..

    BalasPadam
  12. Salam, dtg menjengah bila ada sedikit kelapangan. Walau jrg bertamu, ingatan itu tetap ada dikalbu. walla yang ni mmg best lah !

    BalasPadam
  13. mmg pior udang lah tu ... bestnya mkn hadap laut sambil merasa tiupan bayu ...

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i