21 Komen untuk "Ganjaran"

  1. ..tahnia dapat makan free kan adik dapat ganjaran tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan selalu cikgu belanja,..huhu

      Padam
  2. Beruntungnya jadi cikgu macam inilah Anim
    Mudah nak bersedekah. Ubat segala penyakit yg tanpa Anim sedari ni.. pahala dpt, penyakit pun lari.
    Syukurlah ada peluang besar selagi jadi cikgu. Kakak tengok gambar pun boleh seronok sama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya pernah dibelanja makan oleh cikgu. saya masih ingat keseronokannya, kakzakie. tu yg tiru cikgu saya

      Padam
  3. saya jugak ber Wasap dgn guru kelas anak2 saya..bertanya kabar jika tiada apa2 yg penting...

    BalasPadam
    Balasan
    1. baguslah. ada parents yang malu nak call/tanya cikgu anaknya..

      Padam
  4. Alhamdulillah bila hubungan antara guru & ibu bapa murid berjalan dgn baik..pasti byk faedah yg diperolehi kedua2 pihak... kagum dgn akak..
    tak salah memberi ganjaran pada mereka yg berjaya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. setahun sekali pun payah cikgu nak belanja KFC atie..hihi

      Padam
  5. Salam... KA salute pd guru2 mcm anim.. terasa diri dihargai lah pelajar2 anim dan sentiasa membakatr semangat mereka utk terus berusaha lagi dna lagi syabas anim

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau mereka tahu mereka dihargai dan disayangi, senang nak ajar , nak ikut

      Padam
  6. Nekcik pun nak lah jugak jadi anak murid Teacher Animn...dapat rasanya makan kepc..ha..ha..pandai ke lagi nak tulis omputih Nekcik tu!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. haippp...kalau macamni, setiap bulan nekcik leh makan keps. nekcik kan terror english

      Padam
  7. Balasan
    1. sekali sekala...bukan selalu cikgu berpeluang:-))

      Padam
  8. kak Anim, Nur dulu pun selau jugak dibelanja..menang ape2 pertandingan je mesti dpt mkn KFC..dulu2 dpt makan KFC tu dh rasa bangga sgt sbb Nur dlu sekolah kampung..jadi, nak pegi ke KFC tu jauh..bila cikgu2 atau jurulatih kata nk belanja makan KFC kalau menang pertandingan, tu yang kami buat bersungguh2 tu..heheheh...

    BalasPadam
  9. wahhh best tu... jd memori anak2 didik nnt ;-)

    BalasPadam
  10. Baguslah Anim pandai ambil hati anak-anak murid. Macam nilah anak-anak murid suka. Bukan suka sebab cikgu belanja tapi rasa lebih dihargai oleh cikgu bila dibelanja. Maknanya sebagai anak murid Anim, mereka pun dihargai oleh cikgu.

    Memang paling beruntung si Abdul Kecillah ya, Anim. 3 hari berturut-turut dapat ikut serta. Memang kena berpantang KFC selama sebulan ni. Tapi mengikut pengalaman saya sendiri, kalau anak-anak saya tiga hari berturut makan KFC, memang lepas tu kita sebut pun mereka tak mahu masuk restoran tu lagi :)

    BalasPadam
  11. Pasti mereka rasa terharu kerana dihargai begitu..

    BalasPadam
  12. Tetiba teringin nak jadi anak murid Anim tau hihi...
    Untung depa dapat guru yg baik dan pemurah. Untung lagi Abdul kecil tumpang rezeki depa, tiap tiap hari makan KFC hihi

    BalasPadam
  13. mesti students akak suka ni dapat Teacher penyayang gini =)

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah... Moga makin murah rezeki cikgu2 yang sentiasa baik hati macam akak.

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i