14 Komen untuk "Abadikan kenangan bersama"

  1. Kalau kakak yg tengah solat macam tu boleh batallah jawabnya Anim:)
    Tapi itulah disayang dan manja bila pergi sedih jadinya.

    BalasPadam
  2. mesti terasa kan kak kehilangan dia...

    BalasPadam
  3. semoga akan datang pengantinya selepas ni

    BalasPadam
  4. Masih teringat-ingat lagi ye Anim..
    Kenangan kan bersama si bisu tu..

    BalasPadam
  5. Alahai...dah sampai ajalnya. Tak pe...nanti adalah penggantinya tu. Kehilangannya mesti terasa...

    p/s: Terima kasih kerana sudi bersama Relaks Minda...anda amat2 dihargai

    BalasPadam
  6. sedihnye akak..:( bisu btl2 ke?

    BalasPadam
  7. Inalilahiwainailaihirajiuun...iya Anim..akan terasa sangat kehilangannya nnnti...syukurlah dia pergi dalam kasih sayang kluarga

    BalasPadam
  8. Kenangan bersama dia takkan luput dari ingatan.. moga penggantinya nanti mampu menceriakan semula rumah.. ;)

    BalasPadam
  9. org dulu kata jangan ambil gambar kucing , nanti kucing mati ... heee ... dah sampai ajalnya sebenarnya cuma asbabnya tu yg menyedihkan ...

    BalasPadam
  10. comel..apa namanya? kucing saya rupa lebih kurang, kitorang panggil Tompok.

    BalasPadam
  11. montel dah...
    tp sedihnya...akhirnya dia pergi..6thn...tmpoh y lama..sgt2 terasa..

    BalasPadam
  12. Alahai, sedihnya. Sampai hari itu aje nasibnya ya.... Walaupun saya ni penggeli katanya, bila dengar kucing ni dah takda, terasa sedih pulak dalam hati.

    BalasPadam
  13. Sedihnya Nim......sakit apa Nim?
    Yelah bila dah lama bersama, bercambah jugak rasa sayang dlm diri tu kan....
    Si dua Abdul tak nangis ke?

    BalasPadam
  14. comell kucing awak sis.. xpe nanti ada pengganti yg baruq

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i