33 Komen untuk "Pertukaran Januari 2015 tak lulus"

  1. Kesian Anim...tak perlah nim...mungkin belum ada rezki nak bertukar...tunggu tahun2 yang akan datang pula...InsyaAllah dapat...
    Salam hujung minggu..

    BalasPadam
  2. reda dgn ketetapanNYA cikgu...Insya ALLAH yg lbh baik menanti...

    BalasPadam
  3. Muktamad...xbole buat rayuan ke.. belum ada rezeki Anim untuk berkumpul bersama.Seperti kata Kamsiah..In Shaa Allah yang lebih baik menanti..

    BalasPadam
  4. Sabar ya kak Anim. He is palnning the best for u n family. Ramai jugak kwn2 liza yg gagal. Cuba lg next time.

    BalasPadam
  5. salam dear..Teruskan berdoa...ada hikmah dalam setiap apa yg terjadi..

    BalasPadam
  6. ujian lagi hanim ... redha dan bertabahlah . mungkin ada perkara baik dihadapan yg Allah nak beri ...

    BalasPadam
  7. Stay cool, Cijgu. Life is what we make of it, a happy or sad one. Enjoy the people around you, the children treated with love and care. Believe me, you will be suitably rewarded one day. There are many teachers, sadly , few take teaching with passion for the love of Allah. I say this with conviction because I have been doing it for many years and the rewards are beyond one's dream. Salaam to you.

    BalasPadam
  8. I wonder what has happened to my comments

    BalasPadam
  9. Salam kak anim..intan kat yankechil.:) kalau kak anim datang jemput singgah ye ke gerai kecil intan..:)

    BalasPadam
  10. cuba lagi. jgn berputusan asa. sekarang ini boleh isi byk kali.
    tapi mmg nak masuk Ipoh masalah sebab penuh.
    di sekolah saya ada juga mcm anim. Isteri di RTBK suami di Ipoh.

    BalasPadam
  11. xpela kak..
    byk bersabarnya..insyallah ada hikmahnya..smpai masa ade la rezeki tu

    BalasPadam
  12. as salam..

    oh..tuan rumah manis ..tuan rumah...

    ada ke idak ini heeee...???

    apa khbar..masih dok pikir lagi ya uh..sabarlah..ada sebab itu bila ia tentukan sekian..sekian perjalanan..

    harapnya nanti akan temui jalan yang baik ya. pst...jangan tidak lalu makan sudahlah

    BalasPadam
  13. kak Anim..sabar ye.sesungguhnya Allah tidak akan membebani seseorang itu melebihi kemampuannya..ada hikmah yang kita tak nampak lagi sekarang..Kak Anim, Nur pun tengah bersabar untuk berhijrah dari pekerjaan sekarang ke pekerjaan yang lain..inshaAllah, pasti ada senyuman di hadapan nanti..yang penting bersabar..

    BalasPadam
  14. Bersabarlah..
    Apa yg berlaku ni, ada hikmahnya..
    Saya doakan lepas ni dipermudahkan urusan utk berpindah

    BalasPadam
  15. kak.. perancangan Allah paling hebat.. pasti ade hikmah di sebaliknye..

    BalasPadam
  16. Mungkin ada hikmah disebaliknya yang kita tak tahu... bersangka baik padaNYA ye kak anem... :)

    BalasPadam
  17. moga dipermudahkan urusan aneem, pasti ada hikmahnya.

    BalasPadam
  18. Sedihnya... Allah masih uji kekuatan Anim dan keluarga lagi.
    Jgn putus asa teruskan memohon Anim. Susahnya nak dpt ye..
    Kalau ada 'org dlm' baru mudah kalau di M'sia ni...

    BalasPadam
  19. Alahai, terkedu. Tak tahu nak pujuk camna ni, Anim. Mungkin ada lagi hikmahnya tak dapat berpindah sekali lagi tahun depan. Kena berkelana hujung minggu lagilah ya.... Kesian pulak kat Anim dan Abdul Kecil. Tahun depan kalau Abdul Kecil ikut ayahnya tinggal di Ipoh pun susah juga yek....

    Apa-apapun saya doakan agar dipermudahkan urusan Anim pada masa hadapan.

    BalasPadam
  20. Cikgu buat rayuan di Bhg Sekolah . Moga rayuan diterima dan pertukaran diluluskan.

    BalasPadam
  21. agaknya kena guna 'kabel' yang power sikit...

    BalasPadam
  22. sabar yer anim, mgkin belum rezeki lagi, in shaa allah ada tu nnti ! jgn cepat putus asa, cuba mohon lg yer

    BalasPadam
  23. moga di permudahkan urusan.... ada hikmah yang kita tak tahu..bersabarlah ye kak

    BalasPadam
  24. teruskan berdoa... mudah2an dikabulkan

    BalasPadam
  25. semoga ada perkabaran baik nanti inshaAllah

    BalasPadam
  26. semoga Allah menggantikan dengan sesuatu yang lebih baik.Amin...

    BalasPadam
  27. Pasti ada hikmah disebalik setiap kejadian! Pasti Kak Anim akan temuinya nanti... Senyumlah :)

    BalasPadam
  28. Bertabahlah Anim menghadapi ujian Nya ini...insyaallah akan ada ganjarannya nanti...anggaplah ini sebagai seringan ringan ujian...kita masih boleh mengadu padaNya...insyaallah

    BalasPadam
  29. Sabar ye kak..in shaa Allah ada hikmahnya

    BalasPadam
  30. Inilah penyebab keluarnya entri La Tahzan tadi yeh Nim....Nampaknya kena 2 rumah lagilah tahun depan yeh. Tak pelah Nim Allah lum izinkan lagilah tu.....sabo jerlah .....jangan putus asa

    BalasPadam
  31. sabar ye anim...belum ada rezeki tu.Doa byk2.semoga kuat semangat yer dan jgn putus asa.

    BalasPadam
  32. Sabar kak.
    Insyaallah. Ada jalan yg terbaik.
    Teringat kat kawan kami.
    Seorang diutara. Seorang disarawak. Dgn anak kecil lagi.

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i