12 Komen untuk "Gayat di Gua Tempurung"

  1. menarik sekali bila tengok..take care ya dek..

    BalasPadam
  2. anak saya yg ikut rombongan sekolah kesana..ceritanya tempat tu sangat cantik...masuk gua keluar gua..meniarap..semua ada...

    BalasPadam
  3. Bunda ni orang Perak...selalu lalu lalang jer...tak pernah singgah pun...

    BalasPadam
  4. Betul kata kak Kam... Pakej yg best yang buat full aktiviti tu... Last sekali tembus kesebelah sana bukit! Barulah tak rasa terkilan.

    BalasPadam
  5. teringin sangat nak pergi gua ni kak.. tapi anak kecil lagi.. macam tak sesuai bawa masuk gua.. hari tu nak pergi gua kelam.. sampai2 je sane.. tutup.. pasrah..

    BalasPadam
  6. sy dgr cerita je kak pergi nyer blom lg ;-)

    BalasPadam
  7. menarik juga gua tempurung nie ye kak... idah belum pernah pergi lagi... tapi rasanya kurang sesuai untuk anak2 kecil laa.. tunggu la dorang dah besar sikit nanti... :)

    BalasPadam
  8. Saya pun gayat juga. Anak kecil lagi tak mungkinlah dapat melawat Gua Tempurung ni. Kalau masa muda belia dulu rajin juga lepak-lepak gi tempat cam ni. Suka sangat. Bila dah tua ni, tahu pulak gayat. Pelik sikit...

    BalasPadam
  9. Tulah nampak mcm sunyi jer dalam tu Anim....takut gak tu.....Tak de ulaq ke?Seram mak weyh....
    Bagus untuk exercisekan....
    Yang memanah tu Pak Jilap pernah cuba kat mana tah tapi dia kata mmg lenguh tangan...

    BalasPadam
  10. belum pernah sampai lagi ke Gua Tempurung..

    BalasPadam
  11. mesti sejuk dalamnya ek, tak pernah masuk lagi

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i