16 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 54: Dilupakan"

  1. LANTARAN ITU , jadikan hidup anda seluruhnya untuk ALLAH , DIALAH SATU-SATUNYA YANG PASTI TIDAK MELUPAI ANDA .... suka ayat ni kak... insyaAllah nati dah 'merdeka' boleh lah melawat rumah kengkawan.. hehe..

    BalasPadam
  2. Peringatan yang bagus ni, Anim. Memang betul. Hidup ni hanya untuk-Nya sahaja.

    By the way, minggu depan dah fully merdeka nanti jemputlah datang rumah bersembang :)

    BalasPadam
  3. 100 th lg..kalau belum kiamat..tiada siapapun yg mengingati dan mengenali kita..mungkin setakat cicit kita ja yg ingat..generasi lps tu...mungkin nama kita pun tak tau..

    BalasPadam
  4. inna solati wanusuki wamahyaya wamamati illahi rabbil 'alamin...

    BalasPadam
  5. Statement yg nyata dlm kehidupan hari ini.
    Usah kata kawan. Saudara-mara pun kalau dah masuk setahun-dua tahun lama-lama dah tak ingat.
    Keluraga terdekat mungkinlah ingat sebab dah selalu sebut dan titip doa selepas solat. Yg lain tak adalah...

    BalasPadam
  6. selalunya hanya ahli keluarga . ada juga anak2 yg x ingat arwah org tuanya ...

    BalasPadam
  7. Setuju dengan kak anim... TK atas peringatan...

    BalasPadam
  8. Hanya DIA saja dulu kini dan selamanya..

    BalasPadam
  9. Benar sekali...

    p/s: kesian kak anim, mesti pasal UPSR ni. Itulah... kerana orang lain ramai yg menanggung derita dan tertekan. Sabarlah ye...cuma dilewatkan jer.

    BalasPadam
  10. terima kasih atas peringatannya... ermmm

    BalasPadam
  11. terima kasih mengingatkan kak

    BalasPadam
  12. subhanAllah.. kak.. kadang2 saye terlupa..terima kasih ingatkan..

    BalasPadam
  13. singgah sini jenguk rumah akak

    BalasPadam
  14. Betul kata2 tu kak... tk atas peringatan... :)

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i