4 Komen untuk "Rasa nak say goodbye...."

  1. Please...don't say goodbye! Saya seorang pengikut blog Anim yg setia..hari-hari mesti buka. Saja malas tinggalkan jejak...teruskan menulis..jgn biarkan angka2 itu menghantui hidupmu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terimakasih najmiah kerana menjadi pembaca setia entry saya. saya tak kisah org tak komen(saya pun 2x5 jugak, kdg2 silent reader utk sesetengah blog)..cuma saya ralat le hasil tulisan saya google reset jadi 0. tu yang semangat jadi luntur dahlah sebelum ni saya berniat untuk say goodbye kpd dunia blog kerana suatu sebab (saya masih berharap saya dapat mengatasinya)..nantilah...tunggu entry saya..

      Padam
  2. berblog seperti kita menyebarkan ilmu kehidupan... selagi kita menulis dan memberi manfaat kepada yang lain selagi itu meter amalan kita bergerak... jangan lah kisahkan meter angka blog tu... setiap ilmu yg baik harus di sebarkan untuk manfaat bersama....

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih kerana menasihatkan saya. saya ni ibarat buka kedai tapi orang tak datang beli barang, tulah ibarat semangat saya yg luntur bila google reset jadi 0 pagi itu. tapi, la ni oklah...petang tu dah back to normal. tq kazman..

      Padam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i