2 Komen untuk "Apabila Kamu Terlupa Bhg.2"

  1. Anim..sangat benar apa yang anda cakap. Sebenarnya inilah juga yang saya rasa. Kalaulah ini sebab Anim ingin menghilang dari berblog, teruskan niat ini. Mudah2an dengan berbuat demikian solat Anim lebih khusyuk dan Allah berikan lebih ketenangan dalam hidup Anim...namun sesekali berdakwah kat sini bolehkan? Saya suka baca travelog perjalanan Anim terutama ke Mekah & Madinah. Saya jadi tersentuh dan terpanggil untuk ke sana...

    BalasPadam
  2. najmiah, saya pernah terbaca satu kajian tentang kepopularitian sesuatu blog dan rupa-rupanya blog tentang agama berada di tangga terbawah sekali. of course, blog tentang gossip berada di tangga teratas. kerana itulah blog saya ni macam "rojak". harapan saya, ada sesuatu yang dapat dikongsikan. dari 20 readers, sorang yang dapat manfaat pun dah alhamdulillah..Ya Allah, jauhilah saya mendapat dosa waktu tidur (ada saya buat n3 tentang tidur ini)...tentang entry ke Tanah Suci tu, masya-Allah, mudah2an ada iktibar dan teladan yg dapat diambil. saya konsgi cerita saja, insya-Allah, mudah2an niat Najmiah terkabul nanti..

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i