Home · About Me · Sitemap ·

V for....?

Jam 12.00 tiba di KL. First time stay di V*****a Hotel, KL.

Sejak berpindah ke SP, setiap kali Encik Suami meeting di head office, tempat lepaking yang menjadi kesukaan ialah Quality Hotel di Jln.Raja Laut.
Faktor 1 : Encik Suami akan berjalan kaki sahaja kerana head office di belakang Bank Negara.
Faktor 2: Senang Cik Bini jalan kaki bawa askar makan2 di Pertama Kompleks atau shopping2 di Sogo atau Jln.Tunku Abd Rahman.

Tapi hari ini...no vacancy. Dah meeting pun emergency..tak sempat book awal...Atas recommendation rakan2 di SP, kami kemudian ke V*****a Hotel di Jln.Ipoh. First impression...nice room dan facilities. (Tapi kedekutlah...air mineral botol tak disediakan!). Anyway...tak perlulah Encik Suami cari teksi p meeting nanti sebab stesen LRT ada berdekatan (jalan kaki)

View opposite room kami di 5th floor.Tak taule apartment apa opposite hotel nih...

 Grilled fish ala verde dengan caper lemon sauce ditambah kentang putar dan sayuran yang buat pinggan Syawal licin berkilat..

Hmmm...satu habit Syawal ni, bila masuk bilik saja, terus cari In Room Dining Menu. Sebelum check in, Anim dan Encik Suami dah pekena ikan dan sotong bakar di Tanglin. Dia "berpuasa" tadi waktu kami makan...(sambal air asam of course, ada belacan!!).

P/S Mau lena jap. Malam nanti baru merayap (tu pun kalau ada orang sudi bawak...)

Artikel berkaitan:

Belum ada komen untuk "V for....?"

Catat Ulasan

Komen anda amat dihargai