Home · About Me · Sitemap ·

Merayap di KL dalam hujan..p berurutla..

Baru tahu tiket LRT bukan kertas lagi. Guna token la pulak.. Naik LRT dari stesen Titiwangsa berdekatan hotel dalam hujan...KL hujan lebat oooo...
 Tak sampai 10 minit dah sampai stesen Bandaraya . Kalau naik kereta? Hujan macamni..dekat sejam mau tiba...

 Tempat pertama dituju....sudah pasti di Nuri Reflexology di Medan Mara. Urut seluruh badan di sini memang menenangkan dan "kuranglah malu" sebab tau dah si tukang urut "tak nampak" aurat kita.

Siti Nur Hidayah, gadis Perak yang mengurut Anim buta di usia 15 tahun apabila diserang demam panas. Dia baru buta 10 tahun yang lalu. Terkejut giler bila dia beritahu dia ada acc facebook. Haaah... "Kawan2 saya yang ada fb pun buta jugak kak.." ish..ish...baru ni kak tau. Dia beritahu untuk orang seperti mereka, komputernya menggunakan perisian "Jaws". Setiap kali dia menaip huruf di keyboard (macam kita punya jugak, tak ada bezanya), "Jaws" ini akan mengeluarkan suara. So, Hidayah kena hafal kedudukan huruf di keyboard. Jangan tak tau...depa ni buta mata tapi terang hati.
(Tak jadi nak upload gambarnya...)

Sekarang dah ada 4 cawangan. Selain dari di Medan Mara, cawangan lain di Presint 16, Putrajaya, di LCCT  KLIA Airport dan Langkawi Airport.

 Hujan di luar...orang dah habis kerja..lenganglah hari ni.
Puaslah kita snap sana snap sini..
Ni tempat urut kaki..

Geng Jawa dari Johor. Inilah "Wak" yang kami kenali lebih 10 tahun lalu. Dia lah satu-satunya tukang urut di sini yang masih kekal di Nuri Reflexology. Jangan tak tau, isteri Wak ni cikgu sekolah tau!! Haa..gara-gara tersilap dail nombor telefon Wak ya...romantis gitu!!!

 Ke Sogo, naik Tingkat 6. Lama tak pekena Sister Crispy Popiah ni..

 2 rolls RM4.90...sorang satu roll

Nipun Anim suke....

P/S Wah..wah..WIFI dalam bilik laju dan free..seronokle update blog...

Artikel berkaitan:

2 Komen untuk "Merayap di KL dalam hujan..p berurutla.."

  1. kami ucapkan selamat bersantai2 sekeluarga....

    BalasPadam
  2. tq..baru nila rasa udara luar..
    10 hari turut berpantang jaga 2 anak berkhatan..

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai