11 Komen untuk "Hari Ini Dalam Sejarah"

  1. Doa yg terbaik buat si abang, moga2 dia serasi di asrama...

    BalasPadam
  2. Insyaallah...selain si Abang, maknye pun sebenarnya payah nak lepaskan...hehe
    Semoga Abdul dapat menyesuaikan diri. Akak kut yg nangis dlm bilik tu... :)

    BalasPadam
  3. In syaa Allah, muga si abang akan serasi dan gembira dengan kehidupan baru di asrama.. dan muga anim akan segera dapat bertukar ke ipoh..

    BalasPadam
  4. Begitulah perasaan ibu bapa kita dulu. perasaan itu kita tidak pun tahu melainkan baru sekarang...

    BalasPadam
  5. moga Allah permudahkan segala urusan Umi Hanim .. Amin :)

    BalasPadam
  6. semoga abdul sulung dapat menyesuaikan diri di tempat belajar yang baru..

    BalasPadam
  7. InsyaAllah tak nangis punya...

    BalasPadam
  8. tertanya2 juga mana kak menghilang..hehe
    moga segalanya dipermudahkan buat si abg ni..ensem je dia kak...:)

    BalasPadam
  9. Semoga abg dpt sesuaikan diri dgn tpt baru

    BalasPadam
  10. Amboi, sedapnya. Moga semuanya diberkati kak Anim.

    BalasPadam
  11. Uit....hepy bezday yeh....moga hidup Anim sekeluarga dirahmati....
    Hehe...tak sepenuh hati Abdul besar tu...tak pelah lama lama ok kot...kata org tua tua bawakkan tanah rumah kita sikit taburkan kat sekolah dia sambil berselawat....utk jadi betah!

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i