21 Komen untuk "# Rabu Yang Senyap 41 : Bila kita lena..."

  1. wah...bahayanya kak... itu la kan.. imaginasi anak2 memang tak tercapai akal..

    BalasPadam
  2. hehehe kerja anak2 yer !

    BalasPadam
  3. hihi..takde siapa berani ngaku..mmg bahaya kalau budak2 senyap jer..mesti ada projek yg depa duk buat..haha..

    BalasPadam
  4. hahahaha.... kes aniaya penyapu ni kak.... mau mengamuk ibu nya bila nk menyapu tgk2 penyapu dh terbakar.

    BalasPadam
  5. hahahaha...adek2... apa hangpa buat ne...
    nak pindah punya pasai, penyapu pun kasi bakar ka? ayooo...
    camna umi nak sapu laman ne....

    "ha ha tak tau sapa buat..."

    BalasPadam
  6. habis penyapu kena bakar.. hehe..

    BalasPadam
  7. Hehehihi....Mesti xde kerja orang lain tu! Betul2 punya mengemas nih!

    BalasPadam
  8. Hahaha. Lawak betul la kak. Tapi biasa la tu kalau budak2. Ada je akalnya nak buat. Macam saya dengan adik masa kecik2 dulu. Macam ni la jugak.

    BalasPadam
  9. 2 Abdul nak penyapu lidi baru la tu..

    BalasPadam
  10. bakar? hehehe sapa la punya kerja

    BalasPadam
  11. Barangsiapa mengaku Pak Cik IM bagi 20 sen....

    BalasPadam
  12. sebelum kene arah menyapu...lebih baik bako ajer...

    BalasPadam
  13. mesti dorang igt tu mcm main bunga api..hahaha

    BalasPadam
  14. Macam tak tenang je jiwa tu....rindu cik abe yeh....hehe

    BalasPadam
  15. Marahkan nyamuk kelambu dibakar , marahkan ibu kuttt..penyapu dibakar he he.. tak baik tau..

    BalasPadam
  16. hahaha..kena beli penyapu baru..

    BalasPadam
  17. Ini kalau tak abang mesti adiklah punya kerja. Yg pasti kakak tahu anak kita tak berani nak bohong walau dah buat kerja salah.. tahu takut dosa kan kalau bohong...

    BalasPadam
  18. sapa yg buat tu??? mari sini!!!!!

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i