6 Komen untuk "Nisfu Syaaban dan Gerhana Bulan serentak tahun ini"

  1. Terima kaih anim..ingat mengingati sesama kita...
    Benda yg baikkan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya tolong taip nota saja ain....heee
      bukan semua orang boleh dengar radio kedah kan?

      Padam
  2. salam kak anim..maaf kak, tapi hari ni 2 julai 2012 sama dengan 12 syaaban..kalau tengok bulan pun dah nak penuh..cemana ye..emm tapi saya pun lum google..tanya je kak anim terus ni..

    4 julai ke 14 julai?...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq..tq..faiz. typing error...4 Julai (Rabu) sebenarnya

      Padam
  3. 4 julai kan. .

    awk jom la vote band sy ni. .jom laaaaaaaa

    BalasPadam
  4. tq sudi singgah n follow blog saya... WA ni dah boleh jadi "anak" saya..
    Aunty dah saya ni...mana le nak berband..band..heeeee

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai

Tazkirah

i

Kisah 2 Abdul

i