Home · About Me · Sitemap ·

Cinta Sampai Jadi Botak

Tengok saja boleh....jangan diikut!

Juha dan kedua isterinya hidup aman damai. Kedua-dua isterinya amat menyayangi suaminya. Juha pula melayan mereka dengan adil.

Alkisah, isteri yang tua suka jika Juha nampak lebih tua supaya orang melihat mereka pasangan sepadan.
Sebaliknya si isteri muda. Dia mahukan Juha kelihatan lebih muda supaya secocok pulak dengan dirinya.

Apabila ke rumah isteri muda, isterinya akan menyediakan pakaian yang sesuai untuk Juha supaya kelihatan muda. Dia selalu check rambut Juha untuk mencabut uban yang terdapat di kepala suaminya itu. Almaklum...biar tinggal rambut hitam...biar nampak lebih muda
--------------------------------------------------------------
Apabila Juha ke rumah isteri tua, si isteri pulak akan menyiapkan dirinya supaya kelihatan lebih tua sesuai dengan dirinya. Apabila memeriksa rambut Juha, dia akan mencabut pula rambut hitam yang ada di kepala suaminya supaya Juha kelihatan lebih tua dan secocok dengan isterinya.
--------------------------------------------------------------
Begitulah yang berlaku selama beberapa waktu, Isteri muda cabut uban, isteri tua cabut rambut hitam. Akibatnya Juha yang menjadi mangsa apabila sampai satu ketika habis semua rambut dan ubannya dicabut dan akhirnya dia menjadi botak!!

P/S Realitinya....dalam masyarakat kita sekarang. Kali ni tak cabut uban le gamaknya. Isteri muda inaikan rambut si suami....isteri tua pula kenalah cari jalan dye rambut suami ke putih le pulak...

Artikel berkaitan:

Belum ada komen untuk "Cinta Sampai Jadi Botak"

Catat Ulasan

Komen anda amat dihargai