Home · About Me · Sitemap ·

Terima skroll diusia 42++

Terima kasih buat Encik Suami yang begitu memahami dan memberi semangat waktu Anim "down". Kalau boleh nak tolong buatkan assignment Anim...apakan daya bahasa orang engineering memang tak sama dengan kita!!!

Juga 2 Abdul yang sporting bila Ummi sibuk dengan assignment dan peperiksaan. Selalunya Anim akan "bertapa" dalam bilik seorang diri berjam-jam bila menghampiri date line...

Terharu bila Bonda dan abah sanggup datang menaiki keretapi dari Kluang, Johor semata-mata ingin turut serta di hari penuh sejarah Anim ni. Alhamdulillah...dapat juga mereka lihat anak perempuan ke2nya memakai jubah naik ke pentas di usia 42 tahun. Rezeki abah dapat turut serta masuk dewan....ada pass masuk pemberian suami kenalan yang terpaksa jaga anak kecilnya di luar dewan!
Abah kata, "Abah ingat Anim seorang je graduan tua....rupa-rupanya ramai lagi yang lebih tua dari Anim". Hahahaha...tau tak pe!

Terima kasih juga buat Gee dan 2 anak saudara Anim, Fahmi dan Farah yang sudi mai dari Bangi....sudi menjaga 2 Abdul sepanjang majlis berlangsung. Dengarnya....sempat ke The Mall, window shopping dan makan-makan ye!!

Bersolat di Masjid Wilayah Kuala Lumpur bila surau di PWTC sesak dengan manusia sebaik majlis konvokesyen selesai jam 5 petang. Pertama kali bawa Bonda, abah dan 2 Abdul bersolat di masjid yang indah dan menarik ini.Ingat nak berehat lama sedikit di sini..tapi perut sudah merayu minta diisi.


P/S Sebak berada di atas pentas...saat mendengar nama disebut pengacara

Artikel berkaitan:

8 Komen untuk "Terima skroll diusia 42++"

  1. TAHNIAH KAK !!! :)) - with luv ~soffy~

    BalasPadam
  2. tahniah cikgu!
    cikgu amik PJJ eh? amik kos ape? =)

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah... Tahniah Anim... Tabik kat awak!

    BalasPadam
  4. oh baru terjumpa entri ni..tapi nak jugak ucapkan sekalung tahniah atas kegigihan Anim melalui semua cabaran nya...bukan mudah untuk menempah kaejayaan..namun hasilnya sangat bernilai!!

    BalasPadam

Komen anda amat dihargai